آیا امکان ارائه سرویس بر روی خط تلفن من وجود دارد؟

شما می توانید جهت اطلاع از امکان ارائه سرویس ADSL بر روی خط تلفن خود ، شماره تلفن خود را به همراه پیش شماره به عنوان مثال  01154230935 به سامانه اطلاع رسانی  10001544  پیامک نمائید .

روشهای خرید و پرداخت وجه به چه صورت می باشد؟

همه کاربران اسپارک بدون نیاز به مراجعه حضوری به دفتر مرکزی و یا دفاتر نمایندگان در عرض چند دقیقه می توانند اکانت خود را از طریق اینترنت شارژ نمایند. پرداخت وجه به دو صورت امکانپذیر است: آنلاین و مراجعه حضوری به بانک :

در حال حاضر کلیه دارندگان کارتهای عابر بانک متصل به شبکه شتاب بدون هیچ گونه مشکلی می توانند خرید اینترنتی داشته باشند. این روش بسیار سریع و به صرفه می باشد. همچنین شما می توانید وجه خود را به شماره حساب 10964612 بانک پاسارگاد به نام آقای میلاد شاپوری مدیریت شبکه اسپارک و یا به شماره کارت 8123-4500-2910-5022 واریز نمائید . در صورت واریز در روش حضوری حتما رسید وجه را به دفتر  تحویل و یا اطلاع دهید .

سرویسهای بلند مدت بهتر است یا کوتاه مدت؟

اصولا سرویسهای بلند مدت برای شما با ارزشترند. عمده ترین دلایل آن عبارتند از:

در صورت خرید سرویس 3 ماهه، 6 ماهه و يكساله هزينه سرویس به ترتيب مشمول 6 و 15 و 36 درصد تخفيف ميباشد.

چنانچه سرویس کوتاه مدت (مثلا یک ماهه) بگیرید ممکن است به هر دلیل (مثلا مسافرت) در مدت مورد نظر موفق نشوید از اینترنت خود استفاده کامل نمایید و لذا ترافیک باقیمانده شما سوخته خواهد شد. در صورتیکه در سرویسهای بلند مدت احتمال چنین مشکلی به حداقل می رسد چرا که اگر یک ماه موفق به استفاده نشدید ماههای بعد هم وقت دارید تا از ترافیک سرویستان استفاده کنید.

من یک کاربر معمولی با روزی 4 الی 5 ساعت کار در اینترنت هستم، آیا سرویس 2 گیگابایتی برایم جوابگو است؟

البته که ملاک مصرف حجم اینترنت، مدت زمان کار با اینترنت نیست و به عوامل متعددی بستگی دارد اما طبق برآورد ما، چنانچه شما یک کاربر معمولی هستید این حجم ترافیکی که در سرویسهای ما معرفی شده برای شما مناسب می باشد.

من قبلا از یک شرکت دیگر خدمات ADSL دریافت کرده ام و می خواهم از سرویس اسپارک استفاده کنم، آیا برای من امکانپذیر می باشد از مودم قبلی استفاده کنم

در صورتیکه مودم شما سالم باشد می توانید از همان مودم استفاده کنید. اسپارک در خصوص ارائه سرویس روی مودمهای مختلف، محدودیتی ندارد.

آیا سرویسهای اسپارک دارای مصرف رایگان هستند و مصرف رایگان بین چه ساعاتی از روز می باشد؟

در کل، سرویسهای شرکت ما از این حیث به پنج دسته تقسیم می شوند:

  • سرویسهایی که از 5 تا 8 صبح نیم بها هستند.
  • سرویسهایی که از 1 تا 8 صبح نیم بها هستند.
  • سرویسهایی که از 1 تا 5  صبح نیم بها و از 5 تا 8  رایگانند.
  • سرویسهایی که از 8 تا 10 صبح رایگان هستند.
  • سرویسهایی که از 1 تا 8 صبح رایگان هستند.

در صورتیکه پس از اتمام دوره سرویس، جهت تمدید آن اقدام نکنم چه اتفاقی خواهد افتاد ؟

قبل از اتمام دوره سرویس، اطلاع رسانی به شما از طرق مختلف از جمله پیامک انجام خواهد شد. چنانچه پس از این تاریخ نسبت به تمدید قرارداد اقدام کنید به ازای تعداد روزهای منفی (تعداد روزهایی که از سررسید سرویس گذشته است) بایستی مبلغی را پرداخت نمایید. همچنین بر اساس قوانین شرکت، خطوط مشترکینی که از عدم شارژ آنها 90 روز (در مراکز دارای محدودیت پورت، 10 روز) بگذرد، بصورت اتوماتیک جمع آوری می شوند و باید برای درخواست مجددا ثبت نام کنند.

چرا فروش در برخی از مراکز مخابرات متوقف می باشد؟

با توجه به واگذاری تعداد محدودی پورت از جانب شرکت مخابرات ، و اتمام آن در این مراکز، تا دریافت مجوزهای لازم از شرکت مخابرات و افزایش ظرفیت در این مراکز، فروش در این مراکز متوقف می گردد. بدیهی است با ثبت اطلاعات خود در لیست انتظار با افزایش پورت در این مراکز، واحد فروش این شرکت آماده ارائه سرویس به شما خواهد بود.

اگر من بیشتر از مقدار تخصیص داده شده مصرف کنم چه اتفاقی می افتد؟

در صورت مصرف زودتر از موعد حجم ترافیک، می توانید نسبت به شارژ مجدد یا خرید اقدام نمائید و چنانچه حساب خودتان را شارژ ننمائید، به صورت اتوماتیک از سیستم قطع خواهید شد و امکان استفاده از اینترنت تا شارژ مجدد را نخواهید داشت

اگر حجم مصرفی خودمان را استفاده نکنیم آیا می توان آنرا برای ماه بعدی ذخیره کرد؟

خیر، حجم مصرفی شما در انتهای هر ماه صفر خواهد شد ولی در صورتی که سرویس های چند ماهه خریداری کنید ، حجم در آن محدوده تا آخر دوره ذخیره می گردد.