مشترکین گرامی؛ به منظور نصب سریع و بدون مشکل سرویس اینترنت ADSL به هنگام مراجعه همکاران شرکت اسپارک، بهتر است تا شرایط محیطی لازم از قبل آماده شده باشد تا به این ترتیب سرویس ADSL شما بدون مشکل و در کمترین زمان راه اندازی شود. در این رابطه توجه شما را به موارد زیر جلب می‌کنیم.


۱- آماده سازی کامپیوتر
۱-۱ از آنجایی که آزمایش نهایی ارتباط با اینترنت توسط کامپیوتر شما صورت می‌گیرد، قبل از هر چیز از سالم بودن آن مطمئن شوید. توجه داشته باشید با وجود آنکه همکاران شرکت به هنگام مراجعه برای نصب از انجام هر کمک فنی به شما دریغ نخواهند کرد، اما این مسأله جزء مسئولیت تعریف شده برای آنها‌ نیست.


۲- آمادگی مسیر ارتباطی
۲-۱ مطمئن شوید که مسیرارتباطی سیم تلفن در کنار کابل‌های برق، آنتن تلویزیون یا ماهواره و … نیست. چرا که همجواری این کابل‌ها علاوه بر خطر اتصالی می‌تواند در کیفیت ارتباط ADSL اثر نامطلوب بگذارد.
۲-۳ وجود دستگاه‌هایی مانند صفربند، ضبط مکالمات، نمایشگر شماره تلفن دیجیتال، برق‌گیر دوشاخه تلفن، حتی بسیاری از تلفن‌های بی‌سیم نامرغوب و … به دلیل کاهش مقاومت خط ارتباطی، کیفیت خط را به‌قدری کاهش می‌دهد که اغلب امکان برقراری ارتباط ADSL با وجود آن‌ها میسر نمی‌گردد. بنابراین لازم است برای استفاده از خدمات اینترنت ADSL آنها‌ را از مدار خارج نمایید.
۲-۴ چنانچه محل استفاده شما از خدمات ADSL در آپارتمان، مجتمع یا ساختمان‌های بزرگ قرار دارد، حتماً قبل از مراجعه همکاران شرکت اسپارک سر خط زوج سیم تلفن خود را در محلی که شرکت مخابرات کابل تلفن ساختمان را تحویل داده است پیدا و مشخص نمایید. این‌کار  صرفه‌جویی بسیاری در زمان راه‌اندازی خواهد نمود.
۲-5در صورتی‌که شما در ساختمان خود بیش از یک گوشی استفاده می‌کنید، باید برای تمام گوشی‌های تلفن از Spliter استفاده گردد. بنابراین بهتر است بر روی خط تلفنی که برای سرویس ADSL استفاده می‌نمائید، کمترین گوشی را داشته باشید.

       

          پشتیبانی 24 ساعته

        اعلام شکایت

        سنجش سرعت

        دانلود نرم افزار کاربردی

        درایور مودم