پشتیبانی تلفنی :

 

با نهایت سپاس از اینکه  از سرویس های شرکت اسپارک استفاده  می نمایید ، به اطلاع می رساند  در جهت  جلب رضایت  و خشنودی مشترکین گرامی واحد پشتیبانی  انتقال داده های آسیاتک در تمام  ایام هفته  به صورت  24 ساعته با  شماره 02182144000 و یا 1544 ( بدون هزینه تلفن  جهت  انتظار  تا برقراری  تماس  ) آماده پاسخ گویی  به شما مشترکین  محترم می باشد.

 

پشتیبانی حضوری:

 

همچنین چنانچه مایل هستید مشکل شما از طریق مراجعه حضوری حل شود، می‌توانید از طریق تماس با شماره 54230935  درخواست خود را به بخش پشتیبانی اسپارک ارایه دهید. بخش پشتیبانی حضوری اسپارک به محض دریافت تقاضای مشتریان بلافاصله برای برطرف کردن مشکل به محل مراجعه خواهند کرد.

 

پرسنل مجرب و متخصص بخش پشتیبانی حضوری شرکت‌ اسپارک در راستای مشتری مداری و ارائه هر چه بهتر خدمات به مشتریان گرامی همه روزه از ساعت 8:00  الی  20:00  آماده ارائه خدمات حضوری می باشند.

 

راهنمای سامانه 10001544 :
(ضمنا شما می توانید جهت دریافت اطلاعات سرویس دریافتی خود شماره تلفن ADSL  خود را به همراه پیش شماره به سامانه اطلاع رسانی  10001544 پیامک نمائید تا جزئیات سرویس خود را دریافت نمایید.)

 

 

 

 

       

          پشتیبانی 24 ساعته

        اعلام شکایت

        سنجش سرعت

        دانلود نرم افزار کاربردی

        درایور مودم